«Співпраця Майлза Девіса з тенор-саксофоністом Джоном Колтрейном у період з 1955 по 1961 рік призвела до створення одних із чудових записів в історії джазу.
У цьому наборі зібрано всі записи квінтету, зроблені під час двох марафонських студійних сесій (за участю Реда Гарланда на фортепіано, Пола Чемберса на басу та Філлі Джо Джонса на барабанах) 11 травня та 26 жовтня 1956 року.
У ці дати була "народжена" музика для класичних альбомів Cookin', Workin', Relaxin' та Steamin', на яких закінчився контракт трубача з Prestige Records.
Лімітований бокс на кольоровому, 180г вінілі»
Cookin' LP1
Side A:
A1. My Funny Valentine 6:01
A2. Blues By Five 10:00
A3. Just Squeeze Me (Bonustrack) 7:31
Side B:
B1. Airegin 4:27
B2. Tune Up 5:44
B3. When Lights Are Low 7:29
B4. S'posin' (Bonustrack) 5:19
Workin' LP2
Side A:
A1. It Never Entered My Mind 5:23
A2. Four 7:13
A3. In Your Own Sweet Way 5:42
A4. The Theme 1:58
A5. All Of You (Bonustrack) 7:01
Side B:
B1. Trane's blues 8:32
B2. Ahmad's Blues 7:24
B3. Half Nelson 4:45
B4. The Theme 1:04
B5. 'Round Midnight (Bonustrack) 5:21
Relaxin' LP3
Side A:
A1. If I Were A Bell 8:08
A2. You're My Everything 4:50
A3. I Could Write A Book 5:11
A4. How Am I To Know (Bonustrack) 4:44
Side B:
B1. Oleo 5:53
B2. It Could Happen To You 6:40
B3. Woody'n You 5:03
B4. Stablemates (Bonustrack) 5:28
Steamin' LP4
Side A:
A1. Surrey With The Fringe On Top 9:09
A2. Salt Peanuts 6:09
A3. Something I Dreamed Last Night 6:18
A4. There Is No Greater Love (Bonustrack) 5:24
Side B:
B1. Diane 7:51
B2. Well You Needn't 6:19
B3. When I Fall In Love 4:26
B4. The Theme (Bonustrack) 5:54
«Майлз Девіс - американський джазовий трубач і бенд-лідер, що справив значний вплив на розвиток музики XX століття.
Девіс стояв біля витоків безлічі стилів та напрямків у джазі, таких як модальний джаз, кул-джаз та фьюжн.
Близько 50 років роботи Девіса визначили звучання джазу для трьох поколінь слухачів.
Записи Девіса дозволяють простежити розвиток сучасного джазу від бібопа кінця 1940-х до сучасних експериментальних напрямів.
На відміну від багатьох інших джазменів, Девіс ніколи не був обмежений якимось одним джазовим стилем.
Відзначаючи широту інтересів та багатогранність його таланту, Дюк Еллінгтон порівнював Девіса з Пікассо.»